Pisani fensi dodatki

Pred dnevi nas je FensiŠmensi prijetno presenetil z reportažo o prikupnih dekorativnih dodatkih za dom. Danes dodajam še nekaj mojih najdb, ki so pretežno tekstilne narave.

Pisane blazine in preproga, Companyc.com.


Čudovita pisana posteljnina, Crate and Barrel.

Dva smešna oblazinjena objekta , levi se imenuje Adario, desni pa Casama, oba Arhaus.

Okrašena blazina, etui za očala in ogledalo je le nekaj izdelkov organizacije Aid to artisans (ATA), “an international nonprofit organization, is a recognized leader of economic development for the craft industry. By linking artisans to new markets and buyers to culturally meaningful and innovative products, ATA provides needed economic opportunities to artisans while preserving the beauty of global handmade crafts.”

Nenavadena fotelja, Fernando in Humberto Campana. Gl. še prispevek o nenavadnih stolih.

Stol in toaster, ki se ujemata v dizajnu, nenavadna kombinacija. Morda se najde še sušilec za lase iz iste kolekcije, Pylones.

One response to “Pisani fensi dodatki

  1. Ravno danes sem se želela lotiti projekta, ki me že dalj časa čaka. Zunaj dež in vse zaprto, je idealno za te reči. Lani sem na kupu za kosovni odvoz na eni ulici pod nami zagledala prikupen stol, ki je zelo podoben smešno oblazinjenima objektoma Casama… To mi sicer ni v navadu, da bi pobirala staro šaro na kosovih, ampak ta stolček je bil res lep, da se nisem mogla upreti.

    Želela sem narediti tudi prispevek za blog, v smislu make-overja tega stola in sem ga slikala za sliko pred preobrazbo. Potem sem ga pa razparala, da bi naredila kroj po obstoječem blagu in sem notri našla le žimo in nič trdnega, da bi predelani stol stal po konci. Tako je bil sestavljen, da če bi pobrala blago stran, da bi morala razstaviti vse živo in od njega ne bi ostalo skoraj nič. V mislih sem imela pa podobno okusno kičasto preobrazbo, malo v stilu Bokje (http://www.bokjadesign.com/).

    Pa ne bo nič iz tega. Ko sem blago odstranila me je kar minilo. Sedaj pa stol čaka na naslednji kosovni odvoz, pol leta kasneje in eno ulico višje🙂
    LP

Leave a Reply

