Gallery

Grobi luksuz

“Grobi luksuz” je blagovna znamka, ki označuje serijo hotelov, restavracij, trgovin z luksuznimi izdelki, knjigarn in seminarskih objektov. Značilnost “grobega luksuza” je način razumevanja samega luksuza:  pomembnejše kot luksuzni bivalni objekt je doživetje, ki bogati človekovo izkušnjo. Zato je definicija grobega luksuza: čas za refleksijo, osebni stik z ljudmi, naravo, arhitekturo in okoljem ter tudi s hrano, kulturo in dogodki v povezavi z geografsko umestitvijo. Grobi luksuz ponuja možnost prisluhniti lastnim občutkom ter razmisliti o hierarhiji in pravih pomenih stvari.

Takšen je Roughluxe Hotel v Londonu: A little bit of luxury in a rough part of London. A little bit of rough in a luxurious London.

Pri grobem luksuzu gre torej za izkušnjo in drugačno doživetje okolja, za prevrednotenje objektov, umetnosti in ljudi, ki nas obkrožajo in kar vse počasi postaja objekt potrošnje.

Morda so nekoliko grobe stene ali pa je kopalnica zelo majhna, vendar ponudijo luksuz v izboru vin, kvaliteti posteljnine, umetniških slikah na stenah in skrbnem osebju.

Ideja je v kombinaciji starega in novega pohištva in umetnosti, kombinacijah barv in čudovitih tkanin s cenenimi materiali in neobdelanimi originalnimi stenami. Ceneni materiali so obravnavani kot dragoceni in skrbno negovani, da se ohrani njihova originalnost in lepota.

Pohištvo sestavljeno iz že uporabljenih desk na vrtu hotela kaže na odnos do trajnostnega razvoja in skrbnega ravnanja z viri.

Čajnica hotela je odprta tudi za zunanje goste – če se le predhodno najavijo. Tudi bivanje je potrebno pravočasno najaviti. Tukaj ni nič slučajno: stene niso slučajno nepobarvane, smešne svetilke so z namenom obešene v knjižnici, ki to pravzaprav ni, saj so police naslikane na steno (slika spodaj).

Grobi luksuz kot osebna izkušnja in intelektualna vrednota se postavlja nasproti klasičnemu luskuzu, ki ga razumemo skozi lastništvo prestižnih objektov in posest dragocenih stvari.

Primer tega hotela je vreden posnemanja, ne le za rezidenčne objekte temveč tudi za privatne.  Morda nekaj primerov v katerem od naslednjih prispevkov.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s