EST magazine – 9. številka

EST No 9

EST magazine sem že enkrat predstavila. Če ste ga pozabili spremljat – tukaj je že 9 številka. Revija je brezplačna, le registrirati se je potrebno.

Rubrike so interier, design, moda in lifestyle.

Katere revije s področja interierja in urejanja doma pa vi spremljate?

Vesela bom odgovorov in vaših komentarjev. Trije, ki boste komentirali, prejmete  2 rolici vzorčastega MT.

Za ogled revije kliknite tukaj >>> EST magazine

9 responses to “EST magazine – 9. številka

  1. sem se že registrirala, zanimiva revija🙂 sama spremljam commercial interior design in elle decor

    • kulturabivanja

      Hej Špela,
      hvala za komentar. Elle Decor – katero verzijo? Meni je najbolj domača angleška.
      Commercial Interior Design je pa že za profesionalce. Se tudi sama ukvarjaš z oblikovanjem?
      Darja

    • kulturabivanja

      Hej, še to: ali spremljaš tudi katero od slovenskih revij za opremo stanovanja?
      Darja

  2. Jaz sem z oblikovanjem ne ukvarjam – sem pa zbirateljica različnih revij o modi, designu, arihtekturi, oblikovanju,…. Rue magazine in tudi EST magazine z veseljem prelistam, saj se mi zdi njun koncept super (vsega malo..) in dobiš ogromno idej za ureditev doma in okolice, ali za styling. Zadnji trendi v kombiniranju starih kosov (posebej lesenih) z novimi in vračanje nazaj k “naravnemu” so mi zelo pisani na kožo, zato mi je tudi ta zadnja številka EST všeč. Sicer pa rada kupim revijo ART AND DECORATION (fra.) Lp, Tina

    • kulturabivanja

      https://kulturabivanja.files.wordpress.com/2013/05/lonny-naslovnica-180.jpg?w=500Zdravo,
      hvala za izčrpen komentar. Prav vesela sem, da se ob renomiranih straneh in revijah, ki jih spremljaš, ustaviš tudi na Kultura bivanja.
      Imam še en link, morda ga že poznaš, Lonny – tudi online revije, free. Ker je miks starega in novega silno popularen, boš našla tudi kaj zase.
      Oglasi se še kaj.
      Darja

  3. Živjo, ja angleška mi je boljša🙂,
    pravkar končujem 4.letnik industrijskega oblikovanja na srednji šoli za oblikovanje lj🙂 in nameravam nadaljevati v teji smeri…mislim najbolj me zanimata nakit pa notranje oblikovanje🙂
    ne slovenskih niti ne poznam preveč dobro…

  4. aja no sej drugače pogledam use kar mi pride pod roke🙂

  5. Pozdravljena, zanima me, ali kam pošljem naslov, kamor se lahko pošljeta rolici vzorčastega MT? Hvala, lp

Leave a Reply

